Nabór szabloniarzy

Nabór na szabloniarza trwa! Jeśli chcesz się rozwijać i ćwiczyć swoje zdolności grafiki komputerowej to idealne miejsce dla ciebie!
Napisz: 47198211

czwartek, 16 maja 2013

[15-17] - "Zamówienia"

Witam was luuuudziska :D Co tam u was ?? Długo mnie tu nie było ale to nie znaczy ,że nie pracowałam nad waszymi szablonami :) Wręcz przeciwnie ciągle miałam kontakt z zamawiającymi i 3 dostało już szablon .
Zadowolona z nich nie jestem ale ocencie sami

Szablon dla : http://shadow-story-dramione.blogspot.com (pozwolę sobie pokzać zdjęcie jak prezentuje się na jej blogu )

Podgląd
Szablon dla : http://szlama-arystokrata-plan-przeznaczenia.blogspot.com/

Podgląd ( Same tło )

Szablon dla : http://hermiona-riddle-malfoy-forever.blogspot.com/

Podgląd (Układ ten sam co w pierwszym )

Dzisiaj marnie bo przychodzę do was tylko z zamówieniami ale to tylko dlatego ,że mam mało czasu i pomysłów. Co do zamówienia Nati Szurmak nie potrafie i chyba zaraz się poddam :(  Oczywiście razem z Ombre czekam na pomysły do szablonów wolnych oraz na zamówienia ...



8 komentarzy:

  1. Hej,
    Na początku chcę zaznaczyć, że szablony, które zrobiłaś dla blogerek są świetne i bardzo mi się podobają, szczególnie szablon z bloga Wamplove. Śliczny.. *.*
    Chciałabym pobrać szablon z Waszej galerii, ale hasło działa do 30 kwietnia i nwm, czy mogę pobrać na nie jakiś szblon, czy mam poczekać do zmiany hasła.
    Z góry dziękuję za pomoc.
    Fioletoowa
    P.S. Jeśli to nie tu to przepraszam, ale nwm gdzie miałam zapytać..

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się ,że szablony ci się pdobają bo wiele to dla mnie znaczy :) Sądzę ,że Ombre nie pogniewa się jeżeli urzyjesz starego hasła bo o tym poinformowałaś dzięki czemu jestem pewna ,że przeczytałaś regulamin :) Najwyżej winę zwal na mie :P A po 2 to nasza wina ,że nie zmieniłyśmy hasła. Sama bym to zrobiła ale wolę aby właścicielka się tym zajęła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam pewien problem... Nie mogę wstawić szablonu... Jestem całkowicie zielona, jeśli chodzi o jakiekolwiek wstawianie. Postępowałam według Waszej instrukcji, ale przy załadowywaniu wyskakuje mi takie coś "Ten obraz jest uszkodzony lub ma nierozpoznawany format." Nie mam pojęcia co robić, byłabym bardzo wdzięczna za wszelką pomoc. Z góry dziękuję.
      Fioletoowa

      Usuń
    2. I co udało się ? Wiesz co , podaj mi swoje gg albo maila to się z tobą skontaktuje ... Mogłabym ci podać swój ale jestem na telefonie i nie pamiętam swojego gg a widzę ,że zależy ci na szablonie :)

      Usuń
    3. Szczerze mówiąc próbowałam wszystkiego, ale nie działa. Nie wiem co jest tego przyczyną... Może w jakimś specjalnym programie trzeba otworzyć szablon? Jak już mówiłam, zupełnie sie na tym nie znam i naprawdę dziękuję, że starasz mi sie pomóc.
      natala286@interia.pl
      na gg wchodzę raz na ruski rok, więc podawanie go mija sie z celem. ;)
      Masz racje, bardzo zależy mi na szablonie, jak na razie mam jeden z tych typowych blogspotowych, a wolałabym, by opowiadanie pokrywało się z szablonem.
      Pozdrawiam :)
      Fioletoowa

      Usuń
  3. Hmm nie mam pojęcia o co chodzi ... Ale postaram ci się pomóc : Zgaduję ,że próbujesz wstawić szablon przez Projekt--->Utwórz/przywróć kopię zapasową ?
    Jeżeli tak to się nie dziwię. Wchodzisz w plik który pobierasz i kopiujesz jego zawartość i wklejasz ją do "Edytuj kod HTML" ( oczywiście kasując poprzedni ) Jeżeli to nie pomoże to postaram się coś pokombinować ale ten szablon nie jest wyonany przezemnie więc marnie ci pomogę bo nie wiem jak Ombre dała go do pobrania ale oczywiście postaram się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! Chcialabym zamowic szblon lecz nie wiem gdzie ;3 Jesli chodzi o szabloniarke to nie wiem ktora chcialaby sie podjac mojego projektu poniewac mam lekko zryta psychike i nie wiem jak to wyjdzie ;3 CZeekam na odpowiedz.

    Pozdrawiam Edyta ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szablon zamawiasz pod postem danej szabloniarki ... Ja oczywiście mogę się podjąć zrobienia szablonu ale to jest tylko twój wybór :) jeszcze raz wytłumaczę ... Szablon zamawiasz pod ostatnim postem danej szabloniarki :)

      Usuń